1402-09-29 18:06
323
0
87999
نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان در پیامی اعلام کردند؛

دعوت از مردم گلستان برای استقبال از رئیس‌جمهور

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان برای استقبال مردم از سفر رئیس‌جمهور پیام دعوت مشترک صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان برای استقبال مردم از سفر رئیس‌جمهور پیام دعوت مشترک صادر کردند، مشروح پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور مردم و اتکا به حمایت و همراهی ملت شریف و قدرشناس به حرکت بالنده خود در مسیر رشد و تعالی و تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی ادامه داده و همواره به مدد الهی و پشتیبانی مردمی بر بدخواهان غلبه کرده است.

دولت سیزدهم به عنوان دولتی برخواسته از بطن مردم با جدیت و تلاش شبانه روزی و رویکرد جهادی و انقلابی درصدد حل مشکلات کشور در عرصه داخلی و بین المللی برآمده و در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

اکنون در آستانه سفر دوم رئیس جمهور عزیز و هیئت محترم دولت به سرزمین وحدت و برادری از تمامی مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان دعوت می‌کنیم بار دیگر چهره وفاق و همدلی خود را در مراسم استقبال از ایشان به منصه ظهور گذارده و پایبندی و تعهد خویش را به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای والا مقام ابراز نمایند تا برگ زرین دیگری بر کتاب پرافتخار نگارستان ایران افزوده گردد. انشاالله این حضور ارزشمند آهنگ توسعه استان را سرعت بخشیده و در آینده نزدیک شاهد درخشش گلستان عزیز باشیم.  

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.